Op alle producten die u bij Mondzorgweb koopt is de wettelijke garantie van toepassing. De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere.

Is het probleem met het product uw schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Heeft u het product normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie.

Wij geven u standaard 2 jaar garantie op fabricagefouten.

Als u niet helemaal zeker bent of het defect aan uw product onder de garantievoorwaarden valt, neem dan contact op met de kantenservice via klantenservice@mondzorgweb.nl.

Defect product ontvangen
Wanneer bij ontvangst blijkt dat een product is beschadigd, niet juist functioneert of gebreken vertoont, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice via klantenservice@mondzorgweb.nl. Mondzorgweb zorgt ervoor dat uw product wordt gerepareerd of vervangen.

Als uw product beschadigd is ontvangen, vragen we u om een foto te maken van de verpakking en het product. Stuur de foto inclusief beschrijving van de schade zo spoedig mogelijk en binnen 14 dagen naar klantenservice@mondzorgweb.nl en wij zorgen ervoor dat uw product wordt gerepareerd of vervangen.

Product stuk gegaan binnen het zichttermijn van 14 dagen
Indien uw product stuk is gegaan binnen het zichttermijn van 14 dagen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice via klantenservice@mondzorgweb.nl voor het afhandelen van de garantie. Wij zorgen ervoor dat uw product zo spoedig mogelijk wordt gerepareerd of vervangen.